ماجراهای جکی چان (Jackie Chan Adventures) یک انیمیشن اکشن ، ماجراجویی ، کمدی ، خانوادگی و فانتزی محصول مشترک هنگ کنگ و آمریکا به کارگردانی جان راجرز بود که فصل اول آن در سال 2000 و فصل پنجم آن در سال 2005 منتشر شد. از هنرمندانی که به جای شخصیت های اصلی این انیمیشن به صدا پیشگی پرداخته اند میتوان به جکی چان ، جیمز سی ، استکی چن ، ساب شیمونو ، نوئا نلسون ، کلنسی براون ، آدام بالدوین ، کیت هیگینس اشاره کرد. داستان جکی چان که یک باستان شناس آماتور است و ترجیح میدهد تا برای دانشگاه محلی بی سر و صدا کار کند ، میباشد. اما سرنوشت چیز دیگری را برای او رقم میزند . او یک سپر قدیمی پیدا میکند و متوجه میشود این سپر حاوی یک طلسم سیاه است که میتواند باعث بروز دوباره ی دوران تاریکی شود. جکی چان در مییابد که والمونت که رهبر یک سازمان جنایتکار میباشد و توسط روح Shendu هدایت میشود به دنبال این سپر برای استفاده از قدرت تاریکی میباشد. جکی و خانواده اش باید با بخش 13 که یک سازمان مخفی اجرای قانون است همکاری کند تا بتواند با سازمان والمونت و خطری که ممکن است دنیا را تهدید کند مقابله کند. او باید با جسارت و مهارت هنرهای رزمی خود برای مقابله با این خطرات که برای شکست این سازمان جنایتکار است استفاده کند تا بتواند بر مشکلات پیش رو خود غلبه و آنها را شکست دهد و …
اکشنانیمیشنماجراجویی
گویندگان: مریم شیرزاد، رفعت هاشم پور، مینو غزنوی، علی همت مومیوند، مریم صفی خانی، مهوش افشاری، شوکت حجت، افشین زی نوری، مژگان عظیمی، امیرمحمد صمصامی، علیرضا باشکندی، پروین ملکوتی، مهین بزرگی، زهرا آقارضا، پرویز ربیعی، اعظم السادات دلبری، کیکاووس یاکیده، محمد عبادی و…
یا با زبان اصلی ببنیم؟
کاش یکی از مترجمین قسمت های دوبله نشده سریال، ترجمه و زیر نویس میکرد.
https:\/\/golchin.top//golchindlg74.site/movies/دانلود-فیلم-بر-باد-رفته-gone-with-the-wind-1939/
جان اینگلیش برای بازی در این مجموعه برندهٔ «بهترین بازیگر تازهکار» جایزه لوگی در سال ۱۹۷۹ شد.
دوبله شدهٔ این مجموعه تلویزیونی در دهه ۱۳۶۰ از تلویزیون ایران پخش شد.
از بهترین دوبله های سریال در دهه 60 ..
بانو زهره شکوفنده ..مینو غزنوی .افشین زینوری
سعید شیخ زاده و ...به مدیریت خانم شکوفنده
خدا میدونه چقدر خاطره برای منو بقیه دهه ۶۰ها زنده شد. یاد اون روزهای خوب بخیر، و به امید روزهای خوبتر.
سپاس سپاس سپاس .... ???? ✌ ❤
جنبه نوستالژیش باهات موافقم اما روزگار دهه 60
همچین چیز تحفه ای هم نبود اگر اون دوران یادت باشه غیر از جنگ .. بمباران شهرها و .... خیلی چیزای دیگه که ( شاید اینجا نشه گفت)
بچه های دهه 50 و 60 خاطره خوبی ندارن
تنها نکته مثبت اون دوران شرایط اقتصادی پایدارتر به نسبت الان ....همین !
با سپاس
دوست عزیزم، منظور من همون تعداد انگشت شمار خاطرات خوبی بود که با دیدن این سریال برامون زنده میشن.
مثل اون نکات مثبتی که بهش اشاره کردی.....
به امید روزی که خاطرات خوبمون بیشتر از خاطرات بد باشه ❤✌
این سریال خاطرات زیادی برامون داشت .